maandag 18 november 2013

DE 3 KONIJNEN

Ergens ver weg waren 3 konijnen. Ze waren aan het wortelballen. Na het wortelballen gingen ze langoor tikkertje doen. Maar plots viel 1 van hun in het water. "Help"  riep het konijn. De ander 2 konijnen keken elkaar aan en gingen meteen naar mama konijn. "Mama, mama"  riepen ze. Ja kinderen, waar is jullie broertje? Die is in het water gevallen mama zei 1 van de konijnen. Oneeeee we moeten hem snel redden zei mama konijn. Kom dan mama. Ik ga snel naar bully de buizerd die kan je broertje wel uit het water vissen! "Bully"  !  Wie roep mijn naam??? O Bully mijn zoontje is in het water gevallen kunt U hem eruit halen alstublieft? Ja mama konijn ik zal kijken wat ik kan doen. "Help me"  riep het konijntje. Pak me poot konijn! Zei Bully. Ik heb hem Bully! Oke dan gaan we vliegen!! Oooo bedankt Bully. Graag gedaan mama konijn en de konijnen gingen weer verder spelen en mama konijn ging wat lekkers koken. EINDE!




2 opmerkingen: